Departamentul |
Programul de studii |
Disciplina |
Informații bibliografice |
Contabilitate și audit |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
Audit financiar-contabil |
Dobroţeanu, Laurenţiu, Dobroţeanu, Camelia Liliana, Audit: concepte şi practici: abordare naţională şi internaţională, Bucureşti, Editura Economică, 2002. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Economie și Afaceri Internaționale |
Afaceri internaționale, Investiții internaționale, Economie mondială, Integrare economică europeană |
Krugman, Paul R., Obstfeld, Maurice, Melitz, Marc J., International economics: theory & policy, Boston, Pearson, 2012. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Economie și Afaceri Internaționale |
Afaceri internaționale, Investiții internaționale, Economie mondială, Integrare economică europeană |
Welch, Lawrence S., Benito, Gabriel R. G., Petersen, Bent, Foreign operation methods: theory, analysis, strategy, Cheltenham, UK, Edward Elgar Publishing, [2018]. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Economie și Afaceri Internaționale |
Afaceri internaționale, Investiții internaționale, Economie mondială, Integrare economică europeană |
Cavusgil, S. Tamer, Knight, Gary, Riesenberger, John R., International business: the new realities, London: Pearson, 2014. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
FB (engleză) |
Marketing (engleză) |
Kotler, Philip, Armstrong , Gary, Principles of marketing, Upper Saddle River, NJ , Pearson, 2010. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
FB (engleză) |
Marketing (engleză) |
Kotler, Philip, Keller, Kevin, Manceau, Delphine, Marketing management, Paris , Pearson Education, 2012. |
Contabilitate și audit |
Finanțe-Bănci |
Contabilitate financiară |
Mateş, Dorel, Iosif, Anda, Dumitrescu, Alin, Contabilitate financiară: concepte de bază, tratamente specifice, studii de caz, Timişoara, Mirton, 2012. |
Management |
Licenta EAI, MK, IE, Anul II |
Management |
Bibu, Nicolae Aurelian, Predişcan, Mariana, Sala, Diana Claudia, Managementul organizaţiilor, Timişoara , Mirton, 2008. |
Management |
Licenta Anul 1 |
Economia Intreprinderii |
Szathmary-Miclea, Camelia, Evaluarea şi gestionarea riscului în întreprinderile mici şi mijlocii, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2003. |
Management |
Licenta Anul 1 |
Economia Intreprinderii |
Negrilă, Adrian, Restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate, Timişoara , Mirton, 2003. |
Management |
Licenta Anul 2 |
Gestiune Hotelieră |
Lupu, Nicolae, Hotelul: economie şi management, Bucureşti, All Beck, 2005. |
Management |
Licenta Anul 2, 3 |
Management |
Goian, Maria, Vlad, Silvia, Managementul organizaţiei, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2009. |
Management |
Licenta Anul 3 |
Management Comparat |
Bibu, Nicolae Aurelian, Management comparat: abordarea interculturală, o abordare modernă, Timişoara, Mirton, 2006. |
Management |
Licenta Anul 3 |
Management Comparat |
Nicolescu, Ovidiu, Management comparat: Uniunea Europeană, Japonia şi S.U.A.. Bucureşti: Editura Economică, 1997. |
Management |
Licenta Anul 3 |
Management Comparat |
Istocescu, Amedeo, Management comparat, Bucureşti , ASE, 2006. |
Management |
Licenta Anul 3 |
Managementul Destinatiei Turistice |
ROTARIU, Ilie, Dezvoltarea destinaţiei turistice: note de curs. Sibiu, Alma Mater, 2009. |
Management |
Licenta Anul 3, Master AATIO, An 1 |
Managementul Resurselor Umane |
Goian, Maria, Vlad, Silvia, Managementul întreprinderilor agroalimentare, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2008. |
Management |
Licenta Anul I |
Economia Intreprinderii |
Palmer, Adrian, Hartley Bob, The business environment, New York , McGraw-Hill Higher Education, 2012. |
Management |
Licenta Anul I |
Economia Intreprinderii |
Roberts, John, The modern firm: organizational design for performance and growth, Oxford, Oxford University Press, 2004. |
Management |
Licenta Anul I |
Economia Intreprinderii |
Stimpson, Peter, Farquharson, Alastair, Business studies: Cambridge International AS and A level, Cambridge, Cambridge University Press, 2011. |
Management |
Licenta, FB, ECTS, EGCE, MK, EAI, An II |
Etica in Afaceri |
Giles, Steve, The business ethics twin-track: combining controls and culture to minimise reputational risk. New York, NY: John Wiley [and] Sons, 2015. |
Management |
Licenta, FB, ECTS, EGCE, MK, EAI, An II |
Etica in Afaceri |
Tuana, Nancy, Shrage, Laurie, Badhwar, Neera K., The Oxford handbook of practical ethics, Oxford , Oxford University Press, 2003. |
Management |
Licenta, Management In Limba Franceza |
Ethique Des Affaires |
Mercier, Samuel, L'éthique dans les entreprises, Paris , LaDécouverte , 2004. |
Management |
Licenta, Management In Limba Franceza |
Management Compare |
Rabassó, Carlos A., Rabassó, Francisco Javier, Introduction au management interculturel: pour une gestion de la diversité, Paris, Ellipses, 2007. |
Management |
Licenta, Management In Limba Franceza |
Management Compare |
Meier, Olivier, Management interculturel: stratégie, organisation, performance, Paris, Dunod, 2010. |
Management |
Licenta, MGM An 2 |
Managementul Resurselor Umane |
Johns, Gary, Comportament organizaţional: înţelegerea şi conducerea oamenilor în procesul muncii, Bucureşti, Editura Economică, 1998. |
Management |
Licenta, MGM An 2 |
Managementul Resurselor Umane |
Băileşteanu, Gheorghe, Burz, Răzvan Dorin, Liderul, Timişoara, Mirton, 2008. |
Management |
Licenta. MGM An 2 |
Managementul Resurselor Umane |
Novac, Carmen, Influenţa globalizării asupra managementului resurselor umane, Bucureşti , Printech, 2011. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Managementul produsului și al brandului |
Keller, Kevin Lane, Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, Upper Saddle River, NJ, Pearson Education, 2003. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Managementul produsului și al brandului |
Gorchels, Linda, Ghidul managerului de produs, Bucureşti , Rosetti Educaţional, 2007. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Managementul produsului și al brandului |
Aaker, David A., Managementul capitalului unui brand: cum să valorificăm numele unui brand, Bucureşti, Brandbuilders, 2005. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Marketing |
Kotler, Philip, Keller, Kevin, Manceau, Delphine, Marketing management, Paris , Pearson Education, 2012. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Marketing |
Adamson, Allen P., The edge: 50 tips from brands that lead, New York, Palgrave Macmillan, 2013. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Marketing |
Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan, Setiawan, Iwan, Marketing 3.0: de la produs la consumator şi la spiritul uman, Bucureşti, Publica, 2010. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Relații publice |
Coman, Cristina, Comunicarea de criză: tehnici şi strategii, Iaşi, Polirom, 2009. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Licență Marketing |
Relații publice |
Newsom, Doug, Haynes, Jim, Redactarea materialelor de relaţii publice, Iaşi , Polirom, 2011. |
Finanțe |
Licență, Finance and Banking (an 2) |
Banking Operations |
The Oxford handbook of banking, Oxford , Oxford University Press, 2012. |
Finanțe |
Licență, Management (an 2) |
Managementul financiar al întreprinderii |
Ţilică, Elena Valentina, Ciobanu Radu, Finanţe şi management financiar, Bucureşti , Editura CECCAR [i. e. Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România], 2019. |
Finanțe |
Licență, Management (an 2) |
Managementul financiar al întreprinderii |
Shapiro, Alan C., International financial management, Chichester , John Wiley [and] Sons, 2014. |
Finanțe |
Licență, Management (an 2);
Licență, Marketing (an 2)
|
Managementul financiar al întreprinderii;
Gestiunea financiară a întreprinderii |
Zoicaş-Ienciu, Adrian, Management financiar: teorie, exemple, aplicaţii, Cluj-Napoca, Presa Universitară Clujeană, 2014. |
Finanțe |
Licență, Management (an 2);
Licență, Marketing (an 2)
|
Managementul financiar al întreprinderii;
Gestiunea financiară a întreprinderii |
Atrill, Peter, Financial management for decision makers, Harlow, England ; London ; New York , Financial Times Prentice-Hall, 2012. |
Finanțe |
Licență, Management (an 2);
Licență, Marketing (an 2)
|
Managementul financiar al întreprinderii;
Gestiunea financiară a întreprinderii |
International corporate finance: markets, transactions, and financial management, Abingdon, Oxfordshire, Routledge, 2014. |
Management |
Licență, MGM fr, An II |
Comportement Organisationnel |
Alexandre-Bailly, Frédérique, Bourgeois, Denis, Gruère, Jean-Pierre, Comportements humains & management, Paris , Pearson Education, 2009. |
Management |
Licență, MGM, An II |
Comportament Organizațional |
Sărătean, Elena, Comportament organizaţional, Timişoara, Editura Universităţii de Vest, 2008. |
Management |
Licență, MGM, An II |
Comportament Organizațional |
Johns, Gary, Comportament organizaţional: înţelegerea şi conducerea oamenilor în procesul muncii, Bucureşti, Editura Economică, 1998. |
Contabilitate și audit |
Management (franceza) |
Comptabilite financiere |
Stolowy, Hervé, Lebas, Michel, Ding, Yuan, Langlois, Georges, Comptabilité et analyse financière: une perspective globale, Bruxelles, De Boeck, 2010. |
Contabilitate și audit |
Management (franceza) |
Comptabilite financiere |
Maéso, Robert, Philipps André, Raulet Christian, Comptabilité générale, Paris , Dunod, 2000. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Marketing |
Marketing strategic, Analiza datelor de marketing |
Cravens, David W., Strategic marketing, Boston , McGraw-Hill Irwin, 2009. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Marketing |
Marketing strategic, Analiza datelor de marketing |
Drummond, Graeme, Ensor, John, Strategic marketing: planning and control, Oxford, Butterworth-Heinemann, 2002. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Marketing |
Marketing strategic, Analiza datelor de marketing |
Field, Andy, Discovering statistics using IBM SPSS statistics, Los Angeles ; London ; New Delhi , Sage, 2018. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Marketing licență |
Comunicare integrată de marketing |
Dobre, Costinel, Publicitatea şi promovarea vânzărilor: advertising and sales promotion, Timişoara, Mirton, 2006. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Marketing licență |
Comunicare integrată de marketing |
Clow, Kenneth E., Baack Donald, Integrated advertising, promotion, and marketing communications, Upper Saddle River, NJ , Prentice-Hall, 2004. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Managementul brandului în mediul digital |
Rowles, Daniel, Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement, New York, Kogan Page, [2018]. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Managementul brandului în mediul digital |
Beverland, Michael, Brand management: co-creating meaningful brands, Los Angeles, SAGE, 2018. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Managementul brandului în mediul digital |
Burmann, Christoph, Riley, Nicola-Maria, Halaszovich, Tilo F., Schade, Michael, Identity-based brand management: fundamentals - strategy - implementation - controlling, Wiesbaden, Springer Gabler, 2017. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Marketing strategic în mediul digital |
Kingsnorth, Simon, Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing, London, KoganPage, 2016. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Marketing strategic în mediul digital |
Chaffey, Dave, Ellis-Chadwick, Fiona, Digital marketing: strategy, implementation and practice, Harlow, [GB], Pearson, 2016. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master - Marketing Strategic și Marketing Digital |
Marketing strategic în mediul digital |
Tuten, Tracy L., Solomon, Michael R., Social media marketing, Los Angeles ; London , Sage, 2015. |
Management |
Master AATIO, Anul I |
Managementul Inovării în Turism |
Berkun, Scott, Miturile inovaţiei, Timişoara , Bastion, 2009. |
Management |
Master AATIO, Anul I |
Managementul Inovării în Turism |
Alexe, Cătălin, Inovarea afacerii: modulul 4: suport de curs: [program de formare în competenţe antreprenoriale], Bucureşti, Printech, 2013. |
Management |
Master AATIO, Anul I |
Diagnosticul Intreprinderii de Turim |
Băileşteanu, Gheorghe, Diagnostic, risc şi eficienţă în afaceri, Timişoara: Mirton, 1998. |
Management |
Master AATIO, Anul I |
Diagnosticul Intreprinderii de Turim |
Băileşteanu, Gheorghe, Logică economică, Timişoara, Mirton, 2002-. |
Management |
Master AATIO, Anul II |
Simulare Antreprenoriala |
Băileşteanu, Gheorghe, Semiotică economică, Timişoara, Mirton, 2005. |
Management |
Master GEEM, Anul I |
Economics of Innovation |
Link, Albert N., Siegel, Donald S., Innovation, entrepreneurship and technological change, Oxford , Oxford University Press, 2007. |
Management |
Master GEEM, Anul I |
Economics of Innovation |
Rainey, David L., Sustainable business development: inventing the future through strategy, innovation, and leadership, Cambridge, Cambridge University Press, 2006. |
Finanțe |
Master International Corporate Finance (an 1) |
Financial investments |
Bodie, Zvi, Kane, Alex, Marcus, Alan J., Investments, New York , McGraw-Hill, 2014. |
Finanțe |
Master International Corporate Finance (an 1) |
Financial investments |
Bateson, Richard D., Financial derivative investments: an introduction to structured products, London, Imperial College Press, 2011. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master Managementul Strategic al Organizațiilor – Dezvoltarea Spațiului de Afaceri |
Marketing strategic și audit de marketing |
Cravens, David W., Strategic marketing, Boston , McGraw-Hill Irwin, 2009. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master Managementul Strategic al Organizațiilor – Dezvoltarea Spațiului de Afaceri |
Marketing strategic și audit de marketing |
Mcdonald, Malcolm, Mouncey, Peter, Marketing accountability: how to measure marketing effectiveness, London: Kogan Page, 2009. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master Managementul Strategic al Organizațiilor – Dezvoltarea Spațiului de Afaceri |
Marketing strategic și audit de marketing |
Rosenthal, David. Brown, Lew G., Cases in strategic marketing, Upper Saddle River, NJ , Prentice Hall, 2000. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master MMV |
Managementul magazinului online |
Kingsnorth, Simon, Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing, London, KoganPage, 2016. |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master MMV |
Managementul magazinului online |
Eisenberg, Bryan, Eisenberg, Jeffrey, Davis, Lisa T., Call to action: adaugă în coş, Bucureşti, Nemira, 2010. |
Management |
Master MRU An 1 |
Motivarea RU. Engagementul Ang |
Iliescu, Dragoş, Sulea, Coralia, Tratat de psihodiagnostic al personalităţii, Iaşi , Polirom, 2015. |
Management |
Master MRU An 1 |
Motivarea RU. Engagementul Ang |
Wilson, Jerry R., 151 de idei eficiente pentru motivarea angajaţilor: cum să-i formezi şi să-i păstrezi pe cei mai buni, Iaşi, Polirom, 2007. |
Management |
Master MRU An 1 |
Motivarea RU. Engagementul Ang |
Ionescu, Mihaela Alexandra, Brandingul de angajator, Iaşi , Institutul European, 2008. |
Management |
Master MSO Anul I |
Economia Schimbării și Inovării |
Von Stamm, Bettina, Managing innovation, design and creativity, Chichester , John Wiley & Sons, 2003. |
Management |
Master MSO Anul I |
Economia Schimbării și Inovării |
Şipoş, Gabriela Lucia, Inovarea în întreprindere, Timişoara , Mirton, 2004. |
Management |
Master MSO Anul I |
Economia Schimbării și Inovării |
Tidd, Joe, Bessant, John, Pavitt, Keith, Managing innovation: integrating technological, market and organizational change, Chichester, John Wiley & Sons, 2005. |
Management |
Master MSODSA; MRU, An I |
Managementul Intercultural Al Resurselor Umane |
Marinaş, Cristian-Virgil, Managementul comparat al resurselor umane, [Bucureşti] , Editura Economică, [2010]. |
Management |
Master MSODSA; MRU, An I |
Managementul Intercultural Al Resurselor Umane |
Culture, leadership, and organizations [Texte imprimé] : the GLOBE study of 62 societies [Texte imprimé] / ed. by Robert J. House,..., Paul J. Hanges,..., Mansour Javidan,..., [et al.].: the GLOBE study of 62 societies. Thousand Oaks: SAGE Publications, |
Marketing și Relații Economice Internaționale |
Master Publicitate și Promovarea Vânzărilor |
Strategii creative în publicitate |
Drewniany, Bonnie L., Jewler , A. Jerome, Strategia creativă în publicitate, Iaşi , Polirom, 2009. |
Management |
Master, AOA, DECA, MRU, MSMD, MSODSA, GEEM, An I |
Etica și Integritate Academica |
Heasley, Berise Therese, Towards an architecture for the teaching of virtues, values and ethics, Bern , Peter Lang, 2015. |
Management |
Master, MACE, An I |
Management Interculturel Des Ressources Humaines |
Meier, Olivier, Management interculturel: stratégie, organisation, performance, Paris, Dunod, 2010. |
Finanțe |
Masterat |
Fiscalitatea fuziunilor și achizițiilor |
Gaughan, Patrick A., Mergers, acquisitions, and corporate restructurings, Hoboken, New Jersey , John Wiley & Sons, 2011. |
Finanțe |
Masterat |
Fuziuni și achiziții |
Cernat-Gruici, Bogdan, Achiziţii, fuziuni şi preluări ostile pe pieţele internaţionale de capital, Bucureşti , ASE, 2013. |